A sorozat folytatásáról (SPOILER RIADÓ!!!!)

Sziasztok!

Igaz, hogy elsősorban egy olyan blogot igyekszem működtetni, ahol fikciókat olvashattok a Vámpírnaplókról, de "beígértem", hogy néha-néha hozok majd egy-két érdekességet, hírt a sorozattal kapcsolatban.
Úgyhogy szerintem ez egy remek alkalom arra, hogy blogoljak, hiszen most repdesek a boldogságtól, aminek oka nem más, mint hogy:


LESZ 7. ÉVADA A
VÁMPÍRNAPLÓKNAK!!!!!
Ezenkívül még számos a The CW-n futó sorozat lerendelésre került, úgyhogy várhatóak a következő évadok!

Bezony ám! :D Ráadásul ezt most hivatalos információkból tudjuk, tehát biztosra lehet venni. A hírt megerősítve egyenlőre még csak a sorozat hivatalos facebook oldalán láttam, de szerintem ennyi pont elég ahhoz, hogy már most felkészüljünk lelkiekben a folytatásra (noha még a 6. évadnak is csak a közepén járunk).
Bevallom Nektek, hatalmas kő esett le a szívemről, már kezdtem félni, hogy 11-12 epizód múlva örökre vége, és el sem tudtam képzelni, hogy mi lesz a befejezés, vagy mi lesz velem... Már épp elkezdtem agyalni, hogyha máshogy nem, majd írok magamnak és persze Nektek egy évadot, de ettől most egyenlőre megkíméllek Titeket (legalábbis a 7. évad végéig) :D
Mondjuk ez azért elgondolkodtató, bárki bárhogy legyen vele... Igaz, most a sorozat, a történet, az írók nagyon belelendültek a dolgokba, kedvenc szereplőink többsége is nagyon jól alakít, és bár még tényleg csak a 6. évad közepén járunk, de nekem azért fúrja ismételten az oldalamat a kíváncsiság, hogy mi lesz majd a 7. évadban, mi az, ami miatt folytatni fogják, mik fognak addig kiderülni, vagy milyen csavarok kerülnek majd be?
Bár tényleg semmi, de semmi konkrétat nem tudunk a 7. évad történetéről (szerintem rá is érnek még vele, had' izguljunk még egy kicsit ;) ), mégis elkezdtem úgymond elméleteket gyártani, történeteket kigondolni, de szerintem egy picit majdnem mindenkinek ismerős ez az érzés :D
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok a 7. évadról, szerintetek mi lesz benne várható, úgyhogy ha van ötletetek, azt osszátok meg velem és egymással is Hozzászólásban!



Ám azonban rossz hírt is kell közölnöm Veletek, amit szándékosan hagytam a végére...
Akik Steven R. McQueen illetve Jeremy Gilbert rajongók halálos dózisban, azoknak ajánlom, hogy most készítsenek be néhány papír zsebkendőt, vagy ne is olvassák tovább ezt a bejegyzést, mert félő, hogy megszakad majd a szívetek...
Hogy miért írtam le mindezt bevezetésképp, és miért hangzik ez olyan rosszul?
Nincs mit kertelni, a szomorú valóság, hogy a főhősnőnk kicsit problémás, de egyébként szerethető kisöccsét alakító sztár otthagyja a Vámpírnaplók stábját, és el kell tőle búcsúznunk.
Steven R. McQueen as Jeremy GilbertMost természetesen arra gondoltok, hogy újabb szereplő gyilkosság lesz az ok, amivel kiírják Jeremy-t, de ezúttal nem! Észre sem vettük, de teltek-múltak az évek, Mystic Falls összes lakója megváltozott, és megváltoztatták őket a történtek, ez alól Jeremy Gilbert sem kivétel.
Az eleinte magányos kamasz mondhatni a szemünk láttára nőtt fel komoly fiatalemberré, és elérkezettnek látta az időt, hogy máshol próbálja ki a saját szerencséjét. Magyarul elhagyja Mystic Falls-t és új életet kezd (a történet szerint), szóval Steven-t kiírják a sorozatból. Szerintem ez egy roppant előnyös megoldás, hiszen így nem marad akkora fájdalom egyik rajongó szívében sem, mintha végleg meghalna.
Egyébként azt nyilatkozták, hogy a színész státusza, mint állandó szereplő, megszűnik, és már nem lesz látható, de esetleg egy-egy alkalom erejéig még visszahozzák majd. Julie Plec nyilatkozott erről az egészről, és arra a kérdésre, hogy milyen alkalmakból láthatjuk majd még viszont Jeremy-t, azzal válaszolt, hogy ez lehet évadzáró epizód, temetés, vagy akár esküvő is!
Nos igen, most megint lehet találgatni, hogy akkor az a bizonyos temetés vagy esküvő mikor lesz megtartva, vagy egyáltalán lesz-e, és ha igen, akkor kit siratunk, illetve kiket fogunk ünnepelni, mint boldog párt?
Remélem ezekre is szép lassan választ kapunk, de amíg ez nem következik be, addig írjátok meg a véleményeteket Hozzászólásban!

Tovább nem is húznám-halasztanám a szavakat, úgy érzem mindent át tudtam Nektek adni, amit csak tudtam. Lentebb találhattok még pár linket, amiknek esetleg hasznát veszitek az információgyűjtés szempontjából.
További kellemes időtöltést kívánok:
Ellie :)

7. évadhoz kapcsolódó link:

Jeremy történetéhez kapcsolódó linkek:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése