Újévi újítások



B.ú.é.k. 2015!
Bármerre jársz, boldog legyél,
Otthonodon legyen fedél,
Lelkedben szép zene szóljon,
Dolgos, erős kéz megóvjon,
Oly sok jót és szépet hozzon,
Gazdagságot, derűt vonzzon,

Újesztendő vígan jöjjön,
Jókedv, derű el ne szökjön,

Édes élet reád várjon,
Vágyad is valóra váljon,
El ne veszítsed a hited,
Terved, álmod véghez vigyed!








Horváth Piroska szavaival kívánok Nektek Boldogságban, Sikerekben, Örömökben, Vidámságban, Kitartásban, Erőben Nagyon-Nagyon Gazdag Új Esztendőt!
Eme ünnep alkalmából, szeretném kicsit a weboldallal is megünnepelni, hogy elbúcsúztattuk 2014-et. Így kicsit átalakítottam a kinézetét. Új sablont, mondhatni arcot kapott a blog (persze ezt sem én készítettem, ennyire ügyes azért nem vagyok, csak letöltöttem egy Blogger Templates-es oldalról... :D), és bár teljesen igaz, hogy nem épp az ünnepi hangulatot tükrözi vissza, de a vámpírokhoz szerintem jól bepasszol ;) És ha már új sablon, akkor új ikon, ami azt jelenti, hogy búcsút kell mondanunk eddigi szerencse hollónktól, de szerintem valamilyen formában még visszatérő vendége és akár jelképe is lesz a blognak ;) . Ha pedig már ott tartunk, hogy kinézetre teljesen átformálódtunk, akkor a lejátszási listát is átalakítottam egy leheletnyit. Bár most még nem sok dalt szedtem össze, de úgy tervezem, hogy ezúttal leginkább a TV sorozat epizódjaiban felcsendülő slágerek közül válogatok majd, illetve levettem az automatikus indítást is, mivel tudom, hogy többeket zavar, ha mindig elindul és le kell állítani. Tehát ezentúl a lejátszási lista is csak akkor fog szólni, ha Ti akarjátok, és hamarosan egy külön oldalt csak azért hozok majd létre, és arra szentelünk, hogy mindenki megírhassa, hogy milyen dalokat szeretne hallani ;)
Ennyit a változásokról, amiknek egyébként remélem Ti is örültök :)
Szerintem még mindenképpen muszáj megemlítenem, hogy mondhatni újrakezdtem a blogot, ha már úgy is új évet kezdünk... Ez csupán annyit jelent, hogy minden eddigi tartalmat levettem (mármint ami a Destiny és az Átkozott áldás részeit illeti), és ezentúl nem oldalként, hanem bejegyzésként fogom közzétenni, így Ti is nyomon tudjátok követni, hogy mennyire tartom be a határidőket. Ugyanis sikerült megtennem egy újévi fogadalmat, miszerint ettől a naptól kezdve nem fogom ennyire elhanyagolni a blogot, és valóban minden héten teszek fel új részeket az adott történetből, ha már így is megírtam mindenhez előre körülbelül olyan 10-12 részt.
Úgyhogy olvasnivalóban nem lesz hiány. Belátom, tényleg az én hibám az, hogy mindig csúszok, és most jogos lehet a kérdésetek, hogy akkor miért ígérem meg, hogy írok... Nem fogok mentegetőzni, inkább írom a kerek igazságot: mostanában valahogy nem volt kedvem írni... Igen, jön az újabb kérdés (ismét jogosan), hogy ha nincs kedvem írni, akkor egyáltalán miért kezdtem el? Azért, mert szeretek írni, és többségében jól is esik, csak vannak olyan napjaim (mostanában egyre sűrűbben), hogy inkább csak ülök és nézek ki a fejemből...
De! Ennek is örülni kell valamilyen szinten, ugyanis azt azért megsúgom, hogy így most rengeteg ötletem van a történeteket illetően. Már új sztorikat is elkezdtem írni, szóval most legalább olyan 4-5 történeten "dolgozom" attól függetlenül, hogy még csak kettőt hoztam nyilvánosságra. Ezek mindenféle vegyes köretek, mármint ilyen is, olyan is, de csak akkor kötöm az orrotokra, ha majd eljön az ideje. Viszont nagyban fognak kapcsolódni a Destiny történetéhez (szóval teljesen biztos vagyok benne, hogy amíg a Destiny-t be nem fejezem, és minden részt ki nem teszek, addig új történetet sem hozok). Izgalmakra és érzelmekre azért legyetek majd felkészülve, akár a Stelena, akár a Delena párost szívlelitek jobban. ;)
Körülbelül ennyi lenne nagy vonalakban ez az újévi "frissítés", és úgy az egész éves tervem. Mondjuk nem sok mindent osztottam meg Veletek, de majd mindig adagolok egy keveset, hogy növeljem az érdeklődést ;)

Mindenkinek Boldog Új Évet, és További Kellemes Időtöltést Kívánok a blogon:
EllieTVD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése